Lithium sulfate CAS 10377-48-7 fornitore di fabricazione

Lithium sulfate, CAS 10377-48-7, hè cunnisciutu ancu com'è sulfate di litiu anidru.I sali anidridi sò cristalli bianchi.Lithium sulfate monohydrate hè un cristallu incolore, monoclinic chì hè assai stabile.A densità relativa hè 2.221.Puntu di fusione di 845 ° C.Soluble in acqua.Insolubile in etanolu anidru è acetone.

Una di e caratteristiche principali di u nostru sulfate di lithium hè a so alta solubilità, chì a rende ideale per l'usu in suluzioni aquosa.Questu significa chì si dissolve facilmente in acqua, facendu assai efficace in una larga gamma di prucessi di fabricazione.

Inoltre, u nostru sulfate di litiu hà bassi livelli di impurità, facendu assai adattatu per applicazioni industriali esigenti.Questa funzione a rende ideale per l'usu in batterie di lithium-ion, chì necessitanu materiali d'alta purezza per assicurà a so prestazione è a stabilità.

I nostri prudutti di sulfate di lithium sò ancu assai stabili, facenu ideali per l'usu in applicazioni à alta temperatura.Questu hè impurtante in l'applicazioni cum'è a ceramica, induve u materiale deve esse capace di sustene a temperatura estrema senza rumpia, cracking, o altrimenti degradazione.

Un altru vantaghju di i nostri prudutti di sulfate di litiu hè a so bassa toxicità.I nostri prudutti sò micca tossichi è amichevuli di l'ambiente, chì li facenu ideali per l'usu in una larga gamma di applicazioni, cumprese quelle mediche è farmaceutiche.

I nostri prudutti di sulfate di litiu sò ancu assai versatili, facenu ideali per l'usu in una larga gamma di industrii.Da a fabricazione di ceramica è vetru à batterie è farmaceutiche, i nostri prudutti sò usati in una larga gamma di applicazioni.

In quantu à i tendenzi futuri, a dumanda di sulfate di lithium hè prevista per cuntinuà à cresce mentre a dumanda di batterie di lithium-ion cuntinueghja à cresce.E batterie di lithium-ion sò aduprate in una larga gamma di applicazioni, da smartphones è laptops à veiculi elettrici è sistemi di almacenamentu di energia, è a dumanda di sti prudutti hè prevista per cuntinuà à cresce in l'anni à vene.

In generale, i nostri prudutti di sulfate di litiu offrenu un inseme unicu di caratteristiche chì li facenu assai efficaci in una larga gamma di applicazioni.

Sè vo circatesulfate di lithium, prezzu di fabricazione di sulfate di litiu, fornitore di fabbrica di sulfate di lithium, o sulfate di lithium CAS 10377-48-7.Benvenuti à cuntattateci in ogni mumentu.

Alia

Postu tempu: Apr-06-2023