Aminoguanidine Hydrochloride

Vaega o oloa: Intermediate/Pesticide Intermediate
Igoa Igilisi: Aminoguanidine Hydrochloride
Synonyms: hydrazine carboxamide monohydrogen chloride
NOA: 1937-19-5
Fuafua mole: CH7ClN4
afifiina: 25KG pepa pepa pa'u po'o le 25KG kraft taga pepa
Folasaga o oloa: aminoguanidine hydrochloride
fua mole: CH6N4HCL
Meatotino: tioata pa'epa'e, faigofie ona solu ile vai ma e le mafai ona solu ile ethanol
mamafa mole: 110.55
Fa'aoga: vaila'au ma fale talavai

二. Lapataiga mo le teuina o aminoguanidine hydrochloride

I le avea ai o se vailaʻau oona, aminoguanidine hydrochloride o loʻo i ai ni manaʻoga maualuga i luga o le siosiomaga teuina.Afai e le lelei le teuina, e faigofie ona afaina ai le faʻatinoga ma e mafua ai faʻalavelave saogalemu.O mea nei e lua e tatau ona gauai i ai pe a teu.

1. Teu i se nofoaga malulu

A o le aminoguanidine hydrochloride e pala pe a vevela, ma o se mea oona, e tatau ona i ai se aafiaga i le siosiomaga pe a uma ona pala.O lea ia teu i totonu o se nofoaga malulu ina ia le vevela ma faʻafefe.

2. Tuu eseese

Aminoguanidine hydrochloride e tatau ona afifi ma faʻamaufaʻailoga eseese.E le mafai ona teuina fa'atasi ma isi vaila'au.A uma mea uma, o se vailaʻau oona, ma e tatau ona faʻapipiʻi faʻailoga lapataiga saogalemu i se nofoaga faʻaalia i totonu o le faleteuoloa.O se auala aoga lea e mautinoa ai le saogalemu.

O puipuiga mo le teuina o aminoguanidine hydrochloride ua faʻalauiloaina iinei, ma e tatau ona e gauai atu i ai pe a teuina, ina ia mautinoa e le afaina le faatinoga.

三.Manaoga mo le fa'aogaina saogalemu ole aminoguanidine hydrochloride

E tatau ona e gauai atu i le saogalemu pe a faʻaaogaina aminoguanidine hydrochloride, aua o se vailaʻau oona.Afai ei ai se fa'afitauli saogalemu, e mafai ona e pagatia i mea e le mafuatiaina.O mea nei e mana'omia mo le fa'aoga saogalemu.

1. E tatau ona faia lelei le puipuiga o le saogalemu.E tatau i le aufaigaluega ona ofuina ni mea e puipuia ai e aloese ai mai le fa'afeso'ota'i tu'usa'o ma ia vaila'au o'ona.

2. e tatau ona tatou faia se galuega lelei e puipuia le leakage.O le taimi lava e liki ai, o le a aumaia ai le saogalemu i le siosiomaga ma le aufaigaluega.

3. A uma ona faʻaoga, tago i totigilima na faʻafesoʻotaʻi ma le aminoguanidine hydrochloride.

I se faapuupuuga, o le faʻaaogaina o le aminoguanidine hydrochloride e iai manaʻoga maʻoti ma e le mafai ona faʻaogaina tauaso.Fa'atonuga sa'o e mafai ona mautinoa le saogalemu.

四.O a faʻafitauli e tatau ona faʻalogo i ai pe a faʻaaogaina aminoguanidine hydrochloride

Talu ai ona o le aminoguanidine hydrochloride e oona, pe a o'o mai tagata i le fa'afeso'ota'i sa'o ma le tino, e faigofie lava ona fa'aosoina.Ae ui i lea, o loʻo faʻaaogaina lautele i falemaʻi vailaʻau ma vailaau faʻasaina.O le mea lea, o nisi faʻafitauli e manaʻomia ona faʻalogo i le faʻaogaina.Ia mautinoa le saogalemu o le aufaigaluega.

1. Fai ni puipuiga

Mo le aufaigaluega o loʻo faʻaaogaina aminoguanidine hydrochloride, pe a ave, e tatau ona latou gauai atu i lo latou lava saogalemu.Aua ne'i fa'atagaina so'o se vaega o le tino e pa'i sa'o i ai, a leai e afaina ai le tino, lea e mana'omia ai le aufaigaluega Fai ni puipuiga pe a tago i ai.

2, Fai se galuega lelei o le teuina

I le taimi o le teuina i aso taitasi, e tatau ona tatou faʻamaufaʻailoga ese ma e le mafai ona tuʻu faʻatasi ma isi mea, ma faʻalogo lelei pe o le aminoguanidine hydrochloride fagu e tafe.Afai e i ai se liki, e tatau ona tatou taulimaina i le taimi, ae ia manatua , E le tatau ona lafoaia i totonu o le suavai.

E naʻo le faʻaaogaina o le aminoguanidine hydrochloride i le auala saʻo e mafai ona faʻamautinoa o le a le afaina i le taimi o le faʻaaogaina, o lea e tatau ai ona sili atu le gauai.

五.O a uiga kemikolo o le aminoguanidine hydrochloride?

I le tautalagia o le aminoguanidine hydrochloride, e toʻatele tagata atonu e le iloa lelei.O le mea moni, o se vailaʻau faʻamaʻi, e masani ona faʻaaogaina i falemaʻi ma vailaʻau faʻamaʻi.Se'i ou faailoa atu uiga kemikolo o lenei mea.
1. Oona
Aminoguanidine hydrochloride o se vailaʻau oona, o lea e afaina ai tagata, o lea e le tatau ai ona paʻi saʻo i lima poʻo isi vaega o le tino.E le gata i lea, a le teuina lelei, o le a iai foi se aafiaga i le siosiomaga.E tatau la ona tatou faia se galuega lelei o le teuina.
2. Faigofie ona pala pe a vevela

Ole tulaga ole aminoguanidine hydrochloride e faigofie ona pala pe a vevela.Afai e maua ua suia lona lanu i le mumu po o isi lanu, o lona uiga ua pala pe leaga.Afai e toe faʻaaogaina, e le mafai ona ausia le aafiaga.

六.E tatau ona iloa tomai mo le felauaiga o aminoguanidine hydrochloride

Aminoguanidine hydrochloride o loʻo i ai le vevela vevela ma le oona, o lea e iai manaʻoga faʻapitoa i le taimi o felauaiga.O vaega nei e tatau ona gauai i ai.

1. Ia mautinoa e teu le aminoguanidine hydrochloride, ma faʻamau le fagu e aloese ai mai le masaa o le aminoguanidine hydrochloride.I le taimi lava e tasi, e tatau ona tatou faia se galuega lelei o le anti-collision treatment, aua o le taimi lava e paʻu ai le fagu tioata i se faʻalavelave malosi, e faigofie ona malepe.Foam po'o isi mea e tete'e fete'ena'i e mafai ona fa'aogaina e fa'afefe ai le te'i.

2. Pe a faʻapipiʻiina ma laʻu ese le aminoguanidine hydrochloride, faʻamolemole tago ma le faʻaeteete.E tatau foi ona faailogaina ina ia faigofie ai mo le aufaigaluega ona pulea.

3. Faʻalogo lelei i le nofoaga o loʻo teuina ai le aminoguanidine hydrochloride, ma pulea le vevela ma le susu.E le tatau ona maualuga tele le vevela o le taavale i le taimi o felauaiga.Afai e sili atu i le 50 tikeri Celsius, o le aminoguanidine hydrochloride o le a amata ona pala ma o le a afaina ai lona faʻatinoga.O le a mafua ai foi se lamatiaga i le faʻaaogaina i le lumanaʻi.

O le mea lea, pe a felauaiga aminoguanidine hydrochloride, e tatau ona gauai atu fautuaga i luga, ina ia mautinoa le saogalemu.

七.O a fa'aoga ole aminoguanidine hydrochloride?

Aminoguanidine hydrochloride o se vailaʻau vailaʻau.E toatele tagata e lagona le le masani pe a latou vaai i lenei igoa.Latou te le iloa po o le a lea mea.Ia tatou malamalama faatasi.

O le mea moni, o le faʻaaogaina o le aminoguanidine hydrochloride i le gaosiga o aso taʻitasi e masani lava.Mo se faʻataʻitaʻiga, i le vailaʻau, aminoguanidine hydrochloride e mafai ona faʻaaogaina e faʻapipiʻi ai le guanidine furan, pyrazole ma isi vailaʻau, faʻapea foʻi ma vailaau faʻasaina ma le faʻaogaina o suauu.Aminoguanidine hydrochloride o le a faʻaaogaina.E mafai ona vaʻaia o le aʻafiaga o le aminoguanidine hydrochloride e matua tele lava, pe afai e faʻaoga saʻo, e mafai ona taʻalo se tulaga maualuga.

Ae ui i lea, e tatau ona maitauina o le aminoguanidine hydrochloride e oona, ma e tatau ona totogi faʻapitoa pe a faʻaaogaina.Afai e paʻi faʻafuaseʻi le aminoguanidine hydrochloride i le paʻu, o le a matua afaina foi le tino.E le gata i lea, o le aminoguanidine hydrochloride e afaina foi i le siosiomaga, o lea ia faʻaeteete faʻapitoa e aua neʻi lafoaia i totonu o le vai.


Taimi meli: Sep-26-2021