À propositu di Phenothiazine CAS 92-84-2

Cosa hè a fenotiazina CAS 92-84-2?

Phenothiazine CAS 92-84-2 hè un compostu aromaticu cù a formula chimica S (C6H4) 2NH.

Quandu u calore è in cuntattu cù l'acidi forti, si decompone per pruduce fume tossicu è irritante chì cuntene ossidi di nitrogenu è ossidi di sulfuru.

Reagisce rapidamente cù oxidanti forti pò creà un risicu di ignition.

Applicazione

1. Phenothiazine hè un intermediate di chimichi fini cum'è droghe è tinture.Hè un additivu di materiale sinteticu (inhibitore di polimerizazione per a produzzione di vinylon), insecticida di l'arbureti di fruttu è repellente per l'animali.Havi effetti significativi nantu à i nematodi di vacche, pecure è cavalli, cum'è u vermu di u stomacu torciatu, u vermu di nodule, u nematodu suppressore di bocca, u nematodu Chariotis è u nematodu di u collu di pecuri.

2. Canusciutu macari comu thiodiphenylamine.Phenothiazine CAS 92-84-2 principarmenti utilizatu cum'è un inhibitore di polimerizazione per a pruduzzione basata in esteri acrilichi.Hè ancu utilizatu per a sintesi di droghe è coloranti, è additivi per materiali sintetici (cum'è inhibitori di polimerizazione per l'acetate di vinile è materie prime per l'agenti anti-aging di gomma).Hè ancu utilizatu com'è repellente d'insetti per l'animali è com'è insecticida per l'arbureti di fruttu.

3. Phenothiazine CAS 92-84-2 hè principarmenti utilizatu com'è un excelente inhibitore di polimerizazione per i monomeri di vinile è hè largamente utilizatu in a produzzione di l'acidu acrilicu, l'acrilatu, u metacrilate è l'acetate di vinile.

Cundizioni di almacenamiento

Stu pruduttu deve esse sigillatu è guardatu in un locu frescu è seccu.

Imballate in sacchetti di plastica foderati da 25 kg, sacchetti esterni tessuti o fusti di plastica.Mantene in un magazzinu frescu, seccu è ventilatu.Prevene strettamente l'umidità è l'acqua, a prutezzione di u sole, è mantene luntanu da scintille è fonti di calore.Carica è scarica ligera durante u trasportu per prevene danni à l'imballaggio.

Stabilità

1.Quandu hè guardatu in l'aria per un bellu pezzu, hè propensu à l'ossidazione è scurisce in u culore, chì mostra proprietà di sublimazione.Ci hè un odore debole chì irrita a pelle.Infiammabile quandu esposti à fiamme aperte o calore altu.
2.Produtti tossici, soprattuttu quandu i prudutti cun raffinamentu incomplete sò mischiati cù difenilamina, l'ingestimentu è l'inhalazione pò purtà à l'avvelenamentu.Stu pruduttu pò esse assorbutu da a pelle, causendu allergii di a pelle, dermatite, decolorazione di capelli è unghie, inflammazioni di a cungiuntiva è di a cornea, è ancu stimulà u trattu gastrointestinali, dannendu i reni è u fegatu, causendu anemia hemolitica, dolore abdominal, è tachicardia.L'operatori duveranu portà un equipamentu protettivu.Quelli chì piglianu per sbagliu deve subitu subitu lavu gastricu è riceve trattamentu.

TPO

Tempu di Post: 17-May-2023