fornitore di fabricazione BPADA Cas No: 38103-06-9

BPADA Cas No: 38103-06-9hè una polvere cristallina bianca, è u polyetherimide preparatu da u monomeru di diethyl dianhydride di bisfenol A (BPADA) hè unu di i poliimidi fusibili, chì ùn solu mantene parechje proprietà eccellenti di poliimide, ma hà ancu e proprietà di trasfurmazioni di plastica generale, hè economicu è hè. adattatu per a preparazione di prudutti di pareti sottili è prudutti cù strutture cumplessi.

BPADApò esse usatu cum'è a materia prima principale per a produzzione di prudutti di poliimide è composti.Avemu una linea di pruduzzioni matura, è uBPADApruduciutu hè di alta purità, sopra à u standard 99,5%, cù ioni metalli è culori boni.

Semu orgogliosi di a nostra capacità di offre prudutti d'alta qualità à un prezzu accessibile, postu chì crede chì l'innuvazione deve esse accessibile per tutti.I nostri prezzi competitivi è i tempi di consegna veloci assicuranu chì i nostri clienti ponu dipende di noi per tutti i so bisogni BPADA.

Cù i nostri prezzi accessibili, i tempi di consegna rapidi, è l'impegnu invariabile per a qualità, pudete cunfidenza chì site in boni mani cùBPADA.

Sè vo circateBPADA,BPADA Cas No: 38103-06-9,per piacè sentite liberu di cuntattateci in ogni mumentu.


Tempu di Postu: Apr-10-2023