Fornitore di fabricazione di carbonate di propilene di vendita intera cù certificazione REACH

Carbonate di propilene hè un liquidu incolore o ligeramente giallu.Hè prudutti di vendita calda.

 

Avemu 2 fabbriche, situate in Shandong è Jiangsu, cù una pruduzzione annuale di 20 000 tunnellate di carbonate di propilene.

Ci hè abbastanza stock per tutti i clienti, è ponu spedite più veloce cù ogni ordine.

Alcolu di foglie

* Per specificazione diCarbonate di propilenecum'è seguita.

Articuli

Specificazioni

Nome di u produttu

Carbonate di propilene

CAS

108-32-7

Apparizione

Liquidu incolore

Purità

≥99,5%

Culore (Co-Pt)

≤ 20

Acqua

≤0,1%

 

 

* Per l'applicazione cum'è seguita

Stu pruduttu pò esse usatu cum'è un solvente d'alta efficienza per sguassà l'anidride carbonica da u gasu di petroliu, u gasu di cracking di u petroliu, u gasu di u campu di petroliu è u gasu di materia prima di ammonia sintetica;in l'industria tessili, pò esse usatu cum'è agenti auxiliari è di fissazione di culore per fibri sintetici;in batterie In l'industria, pò esse usata cum'è un mediu eccellente per batterie di lithium;in l'industria di i polimeri, pò esse usatu cum'è solvente per i polimeri.

【Use 1】
Rivestimenti e inchiostri polimerizzabili UV
【Use 2】
Adupratu cum'è liquidu stazionariu è solvente per a cromatografia di gas, è ancu utilizatu in a sintesi di polimeri alti molecolari.
【Use 3】
Adupratu cum'è solvente oleoso, solvente di filatura, olefina, extractant d'idrocarburu aromaticu, assorbente di anidride carbonica, dispersante per coloranti è pigmenti solubili in acqua, etc.
【Use 4】
Stu pruduttu hè un solvente polare, utilizatu cum'è plastificante, un solvente spinning, un tintu soluble in acqua è un dispersant per i plastichi.Pò esse ancu usatu com'è extractant per solventi olii è olefine è idrocarburi aromatici.U carbonatu di propilenu cum'è l'elettrolitu di a bateria pò sustene a luce dura, u calore è i cambiamenti chimichi.Hà ancu certi usi in u processu minerale geologicu è a chimica analitica.Inoltre, u carbonate di propilenu pò ancu rimpiazzà a resina fenolica cum'è adesivu di lignu, è ancu utilizatu per sintetizà dimethyl carbonate.
【Use 5】
U carbonatu di propilene (108-32-7) hè adupratu cum'è solvente d'alta efficienza per sguassà l'anidride carbonica da u gasu di petroliu, u gasu di cracking di petroliu, u gasu di u campu di petroliu è u gasu di materia prima di ammonia sintetica, è pò ancu esse usatu cum'è plastificante, solvente di filatura o Coloranti sessuali solubili in acqua, dispersanti di pigmenti, solventi oleosi è extractants per olefine è idrocarburi aromatici;pò ancu esse usatu cum'è un mediu eccellente per e batterie di lithium in l'industria di e batterie
【Use 6】
Cum'è un solvente d'alta efficienza, pò esse usatu per caccià l'anidride carbonica da u gasu di petroliu, u gasu di cracking di petroliu, u gasu di u campu di petroliu è u gasu di materia prima di ammonia sintetica.Pò esse ancu usatu cum'è plastificante, solvente di filatura o tintura solubile in acqua, dispersante di pigmentu, solvente oleoso è estrattore per olefine è aromatici.

Applicazione

* Cundizioni di almacenamentu

Mantene in un magazzinu frescu è ventilatu.Mantene luntanu da u focu è e fonti di calore.deve esse tenutu luntanu da oxidizer, ùn almacenà inseme.Equipatu cù a varietà adatta è a quantità di l'equipaggiu di u focu.I spazii di almacenamentu duveranu esse equipati cù l'equipaggiu di liberazione d'emergenza è i materiali di contenimentu adattati.

Stu pruduttu hè imballatu in tamburi di ferru è guardatu in un locu frescu è ventilatu, luntanu da fonti di focu.U almacenamentu è u trasportu secondu a regulazione di i sustanzi chimichi inflammabili.

 

* Stabilità

1. Evite u cuntattu cù oxidanti forti.

Proprietà chimiche: A descomposizione parziale si trova sopra à 200 ℃, è una piccula quantità di acidu o alkali pò prumove a descomposizione.Propylene glycol carbonate pò ancu esse sottumessi à l'idrolisi rapida à a temperatura di l'ambienti in presenza di acidi, in particulare basi.

2. A toxicità di stu pruduttu hè scunnisciutu.Prestate attenzione per prevene l'avvelenamentu di fosgenu durante a produzzione.L'attellu deve esse ben ventilatu è l'equipaggiu deve esse chjusu.L'operatori duveranu portà un equipamentu protettivu.

3. Esiste in foglie di tabacco curati è fume.


Tempu di posta: 01-06-2022